Skip to main content
Asked a question last year

App blijft maar vragen om te koppelen, ik wil niet alle rekeningen in de app hebben. Bovendien komen de transacties vanaf 1 april de app niet meer in? Is hier iets aan te doen? (En van opnieuw installeren word ik niet blij want dan ben ik mijn budget waarschijnlijk kwijt?)

Marike Steinfort
De truc blijkt te zijn om eerst mijn rekening(en) volledig te ontkoppelen en de koppeling vervolgens opnieuw te maken. Mijn budgetten en categorieën waren er gelukkig nog. Maar wat de reden was dat ik in een soort van Loop terecht ben gekomen is mij niet geheel duidelijk.
Marike Steinfort
hmmm helaas zijn al mijn categorieën wel verdwenen. Beetje jammer. Was behoorlijk enthousiast over de app maar dit zorgt ervoor dat al mijn eerdere “werk” verdwenen is, moet ik al mijn transacties opnieuw categoriseren. Daar baal ik behoorlijk van.
Dyme Dyme
Hi Marike,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je steeds opnieuw moest koppelen. Mijn excuses voor het ongemak. Bij welke bank zit je aangesloten? Dat is uiteraard ook erg vervelend dat je categorieën verdwenen zijn. Kun je ons eventueel per mail informeren wanneer het probleem zich weer voordoet? Dan melden we dit bij het development team. Je kunt ons mailen via support@dyme.app

We horen het graag als je verder vragen of opmerkingen hebt.

Met vriendelijke groet,

Dyme

Where am I?

In Dyme Community you can ask and answer questions and share your experience with others!

No answers yet.