Skip to main content
Question
Asked a question 24 days ago

Ik wil graag mijn inkomsten en uitgaven zo goed mogelijk bijhouden. Nu staat er bij inkomsten steeds dat er transacties zijn gekoppeld. Ik heb deze inkomsten door op het kruisje te drukken de koppeling eruit proberen te halen. Maar steeds als ik de app opnieuw open staan mijn inkomsten weer laag ipv de opdrachten die binnen zijn gekomen. Ook worden sommige uitgaven als ongecategoriseerd beoordeeld en hier kan ik dan niks meer aandoen of naar kijken wel uitgaven dit zijn..Hoop hier antwoord op te krijgen:)

Where am I?

In Dyme Community you can ask and answer questions and share your experience with others!

Hi Kim,

Bedankt voor je bericht. We begrijpen alleen niet precies wat je bedoeld met dat je inkomsten weer laag staan i.p.v. de opdrachten die zijn binnen gekomen? Is het mogelijk dit wat nader uit te leggen wat je hiermee bedoeld? Wat betreft de uitgaven wanneer je deze transactie in het 'transactie' overzicht op zoekt is het mogelijk deze aan te klikken en een andere categorie toe te wijzen? We horen het graag!

Met vriendelijke groet,

Dyme