Skip to main content
Question
Asked a question 3 months ago

Mijn vrouw en ikzelf gebruiken beide Dyme nu sinds kort voor dezelfde 4 rekeningen. 2x rabo, 1x ing en 1x abn. Steeds nadat 1 van ons beiden de app heeft geopend moet de ander de beide rekeningen van de rabo opnieuw autoriseren (3x) in de rabo-app. Ik heb vandaag contact gehad met de Rabobank, servicedesk over dit probleem. Die geven aan dat niet alleen Dyme maar geen enkele andere app dan de Rabo-app wordt ondersteund bij het gebruik van de data van de Rabobank en dat datgene wat wij doen en willen niet kan. We kunnen enkel de Rabo-app gebruiken. Erg jammer. Ik wilde dit hier toch kwijt, ik denk dat meer mensen hier tegenaan zullen (gaan) lopen. Indien mogelijk hou ik me aanbevolen voor een oplossing. πŸ˜ƒ

Where am I?

In Dyme Community you can ask and answer questions and share your experience with others!

Hi Frans, bedankt voor jouw vraag! Helaas ziet Rabobank gezamenlijke rekeningen niet als onderdeel van PSD2. Dit vinden wij ontzettend jammer, maar hierdoor kunnen we deze functionaliteit niet implementeren. We blijven hierover met Rabobank in gesprek, dus het helpt wellicht dat je het bij ze hebt aangegeven!