Skip to main content

Bank connect issues
Bank connect issues
16 followers
0 questions
11 posts

💫 Welcome to the Dyme community! 

Feel free to contribute: your questions and suggestions are more than welcome! We will listen to your feedback and improve the app. Updates will be shared here.

Would you like to get Dyme news, updates, sneak previews, exclusive deals, gifts, and smart savings tips & tricks by mail? Sign up here

Hi Dyme, I have two questions about the Rabobank connectivity:

1. It seems that I have to refresh the connection for my accounts each time I visit the app, see iOS prompt in attachment. Is this supposed to happen?

2. I have a connection for 3 checking accounts; one is my own, second is shared with my wife, the third is my wife’s. The third one my device cannot access via Rabobank Internetbankieren, but I did manage to connect it to Dyme a while back (with her consent of course ;)). Currently that account does not seem to refresh transactions. If I would reconnect it completely, will I lose my manual categorisations? I cannot refresh it with the regular feature.

Thanks!
Dyme ververst de gegevens van een Triodos spaarrekening al een week niet meer. Twee betaalrekeningen bij dezelfde bank hebben geen problemen.
Ik ben overgestapt van bank en heb mijn nieuwe rekening toegevoegd. Ik wil mijn oude bankrekening niet verwijderen, omdat ik dan mijn historie kwijt ben. Echter geeft de app telkens een melding dat ie de gegevens van de oude rekening niet kan verversen. Logisch, want die bestaat niet meer. Is het mogelijk aan te geven dat ie de data niet meer ophaalt bij mijn oude bank, terwijl de transacties wel in mijn historie blijven staan?
(ABN Amro)
Ik zie weliswaar mijn nieuwe saldo per vandaag maar niet wat er is afgeschreven. Zit er een vertraging op de verwerking van mutaties? Zo ja, waarom?
Of hoor je zowel het saldo als de mutaties real-time te kunnen zien?